Måndag 17 Augusti

Hahah, okej jag  har haft blogg innan men det gick inte så bra, ;o
vet faktiskt inte varför jag börjar blogga nu, antagligen för att alla
andra har börjat göra de och jag inte har något annat för mig. :D
egentligen borde jag inte sitta här o skriva, borde ringa till Hanna
och be henne komma över eftersom vi måste göra klart vårat bild-
manus. hmm.. skulle vilja gå ut egentligen men har utegångsförbjud
 idag eftersom jag tydligen drog på bio föör sent igår :/ menmen,
jag klarar mig ? :D måste messa hanna nu känner jag, manuset
måste vara klart snart. :o ha d bäst såläänge :D

                             hahaha (aa' bilden e från när jag hade rosa lugg (:
                                hahahahha bild på mig från när jag hade rosa lugg (aa'

Kommentarer
Postat av: Anonym

av alla färger varför just rött:S

2009-08-18 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0